wtorek, 23 lutego 2010

Mały wstęp

No to zaczynamy!

Może na początek napiszę trochę o tematyce bloga. Przede wszystkim chcę propagować wolność i samodzielne myślenie. Poza tym będę opisywał mój pogląd na wiele rzeczy. Chcę pokazywać, jak jesteśmy okłamywani i manipulowani na każdym kroku. To oczywiście tylko moja wstępna koncepcja tego bloga, więc wszystko będzie się zmieniać, i bardzo dobrze, bo zmiany są dobrą rzeczą.

Może teraz parę słów o sobie...

Jestem libertarianinem, eurosceptykiem, skrajnym antysocjalistą, antypatriotą, indywidualistą i religijnym freelancerem. Uff... Trochę za dużo trudnych słów, ale spokojnie. w Następnych postach wszystko bardzo dokładnie opisze :). Co do mojego wieku, to mam 16 lat i właśnie kończę gimnazjum, ale niech mój młody wiek Cię nie odstrasza, nie będę pisał o tym, jak kolega nazwał mnie debilem i jakie to jest okropne. Mam na imię Przemek, ale będę podpisywał się jako Bremes, gdyż wolę zachować chociaż namiastkę anonimowości, która zapewni mi swobodę wypowiedzi.

Na razie to będzie wszystko.

Pozdrawiam, Bremes

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz